Moje fotky

Nemojanský mlýn || 15. 8. O17

Úterý v 23:25 | NaTyyツ
Ahojky
Dnes jsme si s přítelem udělali výlet na Nemojanský mlýn, který se nachází kousek od Vyškova. Je tam taková minizoo, hotel, restaurace, nádherný park, kde se konají i svatby a samozřejmě koně! Nechyběla tam hala, jízdárna na tréninky a jízdárna na závody. Mě se tam moc líbilo a tak jsem nafotila nějaké fotky.
***
Fotku zvětšíte pravým tlačítkem myši → Otevřít obrázek na nové kartě

To malé růžové prasátko mě odrovnalo!! Takový cukroušek ♥

Fotky od koní r. 2015/016

8. ledna 2016 v 21:42 | NaTyyツ
Ahoj!
Vím že poslední dobou tu nepřidávám nic moc a tak tu pro Vás mám dvě nejnovější fotky od koníků
za posledních pár dní.

Já s Vánkem

A po měsíční pauze opět v sedle Elánka..:)

125. Velká Pardubická - mé dojmy + fotky

18. října 2015 v 16:01 | NaTyyツ
Konečně jsem se dokopala k tomu, abych napsala článek týkající se Velké Pardubické, která proběhla minulou
neděli na Pardubickém závodišti. Bohužel byl tento týden pro mě celkem hektický a tak píšu článek až teď.
Tak tedy…
Vyrazili jsme kolem jedenácté dopoledne. Počasí nebylo zase tak špatné, ale zima rozhodně. Když jsme dorazili do
cíle, zaparkovali jsme auto na letišti a pokračovali dále busem. Při příjezdu nás ani nešokovalo to, kolik lidí a známých postav tam bylo. Potkali jsme třeba Jiřího Dvořáka (Pojišťovna štěstí) anebo Miroslava Donutila
(Sluha dvou pánů). Neměla jsem tu čest vidět pana Váňu st. osobně, jelikož tam byla hlava na hlavě.
U několika stánků jsme se mohli občerstvit, napít, smlsnout něco dobrého. Co se týče té zimy, tak opravdu
přituhlo a ani teplá bunda s xx svetry pod ní mi nepomohlo k teplu - ani ten teplý čaj. :D

Po každém závodu se koně představovali, ale nějak se mi nepoštěstilo je vždy vidět celé. Na velký závod už
jsem si řekla, že počkám u plotu, protože sotva bych se otočila, už by mi ho někdo zabral (haha). Přišlo tisíce
lidí a jezdci se nám představovali i s koňmi. Nemohla chybět i loňská vítězka Orphee des Blins, která
všechny koně přivedla na trať a kdyby mohla, ráda by jela také, protože se na trať málem rozběhla taky.
Závod zahájil i kočár tažen několika krásnými frískými koňmi a nesměla chybět ani jezdecká policie. Závod
začal dobře, pak už se postupně padalo. Podle informací, co jsem se dočetla, bylo 10 pádů (já viděla jen 4)
a ne moc pěkných. Koně pokračovali dál a jak to tak bývá, největší komplikace jezdcům dělají volně
pobíhající koně. Už se to blížili do cíle, lidé jásali, pískali, tleskali.. a vítězem byl Marek Stromský s Nikolasem.
Velká gratulace jim zaslouženě patřila, protože Markovi se prý předtím moc nepoštěstilo a už se chystal
s dostihy skončit.
***
Po závodu jsme už raději utíkali do auta, protože jsme byli tak promrzlý, že mi dokonce i hlas zamrzl a tak
jsem raději za celou jízdu nic moc neříkala. :D I když jsem se po tom dnu už těšila do vyhřáté postele,rozhodně
nelituji toho, že jsem se tam jela podívat. Zážitek pěkný - teda kromě ošklivých pádů a areál se mi
líbil moc, je obrovský!
Samozřejmě jsem na vás nemohla zapomenout s fotkami . Některé se mi povedly, některé méně, každopádně
můžete se na ně podívat v celém článku :).

Obří akvárium v Hradci Králové

14. září 2015 v 17:38 | NaTyyツ

Fotky od koní 2O15

18. května 2015 v 12:17 | NaTyyツ
...Mám tu pro Vás několik fotek z uplynulých tréninků z tohoto roku...

Sunday with darling

26. srpna 2014 v 18:02 | NaTyyツ
Jelikož jsem na blog nedávala v poslední době moc fotek od koní,rozhodla jsem se minulou neděli nějaké
pořídit přímo ze sedla.Nečekejte žádné zázraky stylu jak letím nad překážkou nebo se válím pod koněm,to
opravdu ne :D..Chvíli před tréninkem jsem krokovala Vánka a tak jsem si do sedla vzala mobil a pořídila
i videjko!Jednu fotku pořídila i babička - mimochodem pak byla v mobilu nějakým zázrakem asi 10x :D.

My Photos | Firework

1. července 2013 v 9:23 | NaTyyツ

Firework | My Photos

--------------------------------------------------------------------------------
V sobotu večer u nás byl ohňostroj a tak jsem vylezla z teple vyhřáté postele,vzala foťák
a šla fotit.Zachytila jsem pár okamžiků a celkem ujdou a tak je Vám sem dám :).
Ať se líbí.

Francie - Paříž,Versailles | FOTKY

3. května 2013 v 18:36 | NaTyyツ

Ahoooj :)
Tak se ozývám až teď,protože jsem dvě hodiny od mého příjezdu domů z Francie upravovala fotky.
Ve Francii se mi hrozně moc líbilo - hlavně Eiffelova věž a muzeum Louvre,kde je Mona Lisa.
Takže..začneme den po dni:

V pondělí jsem do školy vůbec nešla,protože jsem musela vyřizovat přihlášky na střední do druhého kola a sbalit
si.Odpoledne kolem půl čtvrté pro nás přijel ke škole autobus a jelo se.Druhá škola tam již byla.
Do Prahy jsme jeli cca 4 hodiny..na hranicích Německa jsme byli celkem pozdě a pak už ani nevím kolik
bylo,ale nějak k ránu jsme byli v Paříži.V buse jsem spala poprvé a taky naposled.Takhle mě tělo ještě
nikdy nebolelo!První den jsme šli na Vítězný oblouk,Eiffelovku,po nákupech a tak.
Na večer jsme jeli do hotelu no nic moc a ubytovali jsme se.Ráno byla snídaně a zase jsme jeli na prohlídku
Paříže.Vážně si nepamatuju ty názvy.:D Utahaní jsme byli festovně ale další den nás čekal opět
zajímavý a prošlapaný.Byli jsme na prohlídce zámku Versailles - no fronta jak prase.Pak v muzeu
Louvre,kam jsem se hrozně těšila a je tam ta Mona Lisa a potom jsme se projížděli na řece Séně
o půl devátý večer..No a potom už se jelo domů.Zastávky samozřejmě byli..a spánek jsme přežili :D.
Komunikace byla celkem dobře zvládnutá a řidiči busu byli příjemní ;).Fotek mám 507 takže kdo
je bude chtít vidět všechny,může na mém fb : TADY

Fotky z vyjížďky | 13.5.2012

14. května 2012 v 21:14 | NaTyy

Ahojec
Tak tu pro Vás mám ty slibované fotky ze včerejší vyjížďky.Přišli mi až dnes večer na email od
tety,která umí dělat vážně krásné fotky.Jsou to spíš fotky ze stáje a z přípravy na vyjížďku.
Tak se můžete podívat v celém článku

Polsko - Fotky

12. května 2012 v 9:20 | NaTyy

Ahoj
Včera večer kolem jedenácté jsme všichni dojely z Polska.Sice unavení ale užily jsme si to všichni.
Autobusem jsme jely nakonec 7h. díky těm zácpám na silnicích.Měly jsme ještě 2 zastávky na benzíkách,
kde jsme si něco koupily a jelo se dál.Když už jsme byly v Polsku,čekala nás návštěva Krakova,
kde jsme byly zhruba do
17h.Bylo tam fakt moc pěkně a hezké počasí k tomu.Pak už jsme se všichni těšily do busu a do hotelu.
Druhý den jsme měli snídani kolem osmé a po ní jsme vyrazily do solných jeskyních Vělička.Tam jsme byly zhruba
dvě hodiny.Šli jsme kolem 370 schodů dolů,kde jsme byly asi 150 m pod zemí.Stěny byly pokryté solí a byly tam ruzné sochy,včetně koní.Samozřejmě že jsme se tam taky zastavily na nějaký ten nákup a šlo se dál.Nahoru jsme jeli výtahem.
A nakonec nás čekal výlet do Osvětimi,podívat se na koncetrační tábor.Byly jsme tam cca 2h.Vyprávění o tom všem co se tam dělo,jsme poslouchaly ve sluchátkách co jsme dostaly.Mě nejvíce dostaly ty 2tuny vlasů všech těch lidí a pak několik těch obrazů mužů,žen a dětí co tam byly.Nakonec jsme jely domů.Dojely jsme v jedenáct dom a já hned šla spát,protože jsme byla hrozně unavená.Fotek je celkem 125,takže je naleznete : POLSKO 2012
Na všechny fotky se vztahují autorská práva!
NaTyy
P.S.Opět mi nejede PC,takže půjde na opravu.Grafika bude trošku horší,tak se omlouvám.